Шест прибојских ученика, из три различите узрасне групе, представљаће Општину Прибој на Окружној смотри рецитатора „Песниче народа мог“ у Косјерићу 11. априла.
Ове године прибојске рецитаторе оцењивао је жири у саставу Ивана Јановић, глумица, Бојана Ступар, песникиња и Тоде Николетић, књижњвник за децу и председник жирија. Према њиховим оценама награде су овако распоређене:
Млађи узраст:
- место Алекса Трипковић, ученик 3. разреда ОШ „Вук Караџић“, ментор Братислава Живковић, који је говорип песму „Нећу да се женим“ Елизабете Георгијев
- место Сташа Мршевић, ученица другог разреда ОШ „Вук Караџић“, ментор Невенка Галовић, која је говорила песму „Учитељ код зубара“ Душка Доановића
- место Маша Мазалица, ученица другог разреда ОШ „Десанка Максимовић“, ментор Невена Цупара, која је говорила песму „Безобразна бубанмамара“ Андрије Милошевића.
Средњи узраст:
- место Теодора Којадиновић, ученица седмог разреда ОШ „Бранко Радичевић“, ментор Драгана Новковић, која је говорила „Прикосну песму“ Добрице Ерића;
- место Максим Клисура, ученик петог разреда ОШ „Бранко Радичевић“, ментор Биљана Комарица, које је говорио песму „Страх од дубине“ Мирјане Булатовић;
- место Зара Слатина, шести разред ОШ „Вук Караџић“, ментор Светлана Лучић, која је говорила песму „Молба сунцу“ чији је аутор Иван Цековић.
Старији узраст:
- место Вера Маглов, трећи разред МЕТШ, ментор Ненад Пенезић, која је говорила песму „Чаролија заборава“ ауторке Ирене Вркљан;
- место Дамјан Тица, други разред Гимназије Прибој, ментор Љиљана Грабовић, који је говорио песму „Ана“ песника Ђорђа Јовановића;
- место Нађа Пантовић, ученица другог разреда МЕТШ, ментор Јелена Станковић, која је говорила песму „Теодора“ Симе Пандуровића.
Према пропозицијама такмичења на даљи ниво су се пласирали ученици који су освојили прво и друго место у својој узрасној категоорији. Критеријуми по којима стручна комисија вреднује рецитаторе јединствени су за све нивое такмичења (одељенско, школско, општинско, окружно, покрајинско и републичко) и сва три узраста и подразумевају: избор песме примерен узрсту и полу рецитатора, акцентуацију и дикцију, остваривање мисаоно емотивних садржаја песме, природност, изражајности и сугестивност рецитовања.